مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

مفهومات

کجایه زمان تکه ای از من جا مانده که حالا در پی اش تمام لحظه ها را کابوس میدانم؟کجا؟

تو هم نیستی کنار من...

دگر حالم خراب است وتو هم نیستی کنار من

شبهایم پر عذاب است و تو هم نیستی کنار من

همه خواب ها عطشناک است نه بیدارم دردناک است

نگاهم پر سراب است و تو هم نیستی کنار من

پر است اینجا ز غم هایم ؛هوا ابری ز کم هایم

همه رویام بر آب است و تو هم نیستی کنار من

دلم بیچاره گمگشته اسیر جاده ها گشته

دل مردم کباب است و تو هم نیستی کنار من

به دام بحری پر موجم ،بدون بال چه در اوجم

به روحم اظطراب است  و تو هم نیستی کنار من

ببین مجنون شیدایم،نه گمگشته نه پیدایم

مه لیلی نقاب است و تو هم نیستی کنار من

(مرداد 90 )

نظرات 10 + ارسال نظر
کبی *** چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 12:03 http://dokhtarehbaran.blogfa.com/

کاش می شد غم هر لحظه عشقی عمیق را جایگزین شادی هر روزه عشق های سطحی کرد .
و اما شعری که نمی دانم شاعرش کیست ...
در روزگار احتیاط محور
بی احتیاطی محض است عشق
و احتیاط واجب
در حفظ فاصله معقول
از رویاهای مجنون کف می زنیم
و گریه می کنیم
عشق لیلی و مجنون را
در سینما ها و نامه های عاشقانه
در خیابان اما،
دوست تر می داریم
- هر چند کمتر از تو –
معشوقه های بیشتر را

سلام
ممنون که سر زدی ... شعراتون و کامنت هایی که براتون گذاشتن رو خوندم اینکه گفتین روح من بیماره حدس میزنم به خاطر نظراتی بود که در وبلاگ( بی دلم ) خوندین باشه ... درسته ؟ ولی خوشبختانه من هیچ مشکل روحی ندارم ... یه طرفه قضاوت نکنید .

بیـ دل چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 13:49 http://bidelam.mihanblog.com/

رضا جان بازم گل کاشتی...
عاشق این غزلیاتم!
فقط یه ایراد اساسی بکنم مثل خودت! اونم اینه که کلمات عربی که توش استفاده کردی آهنگ شعرو گرفته.
کلا اگه این عربی رو بذاری کنار یه نوایی به شعر دادی...
حالا یه بار شعر کاملا فارسی بگو ببین چه می شود.
همین!/

مخلصیم.../

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 09:40

کاش می شد غم هر لحظه عشقی عمیق را جایگزین شادی هر روزه عشق های سطحی کرد .
و اما شعری که نمی دانم شاعرش کیست ...
در روزگار احتیاط محور
بی احتیاطی محض است عشق
و احتیاط واجب
در حفظ فاصله معقول
از رویاهای مجنون کف می زنیم
و گریه می کنیم
عشق لیلی و مجنون را
در سینما ها و نامه های عاشقانه
در خیابان اما،
دوست تر می داریم ...
و ...

سلام
من همون روز براتون همین کامنت رو گذاشتم و جوابتون رو دادم البته در جواب نظری که گذاشته بودین ...ولی مثل اینکه حذف شده
چقلی هم نبود جناب آقای... یه حقیقت رو گفتم...
شما ها هر جور که دوست دارین می تونین در موردم بگین ... یه بار میگین روحت بیماره ... یه بار از اسمم ایراد میگیرین ... الانم میگین دوست کپی پستی ...
خیلی جالبه ها نمی دونم چرا همه دوست دارن خودشونو شبیه فرزاد حسنی کنن .

سلام دوست من
شاعر این کار منم وجا داره بگم در این یلاگ که اتفاقا هیچ ستاره ای هم نداره همه کارها یا کار منه یا با عنوانه منیع میاد...واز اونجایی که باقنی نظر تان غرض ورزی است..بگذریم/
خوشحالم که از آن غرور کاذب کامنت اول چیزی باقی نمانده
من یا ما نوعی اگر به هر نوعی باعث آزار شما و هر کسی شدیم معذرت اما بدان که در محیطی که ندیده ها بیشتر ارزش دارد..دیده هایت حکم حراج میگیرد..خواستم تجربه چند سالم در نت وعرصه قلم در اختیارت بگذارم..
در ضمن نمیدونم چی باعث شد که فکر کنی دوست دارم شبیه فرزاد دوست خوبم شم..من کار خودم رو دارم.. اونم همینطور/
در ضمن چقدر خوبه یاد بگیریم بی نامونشون وهویت کامنت نزاریم...نه؟

پریا یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 10:52 http://www.pariazizi.blogfa.com

از دل تا قلم فریاد خاموش من است . من از دل می نویسم تا سیاه مشقی باشد برای دل هایی که پر از چینی های ترک خورده اند و با تلنگری می شکنند ...

همچنان با کیفیت میدرخشی گلم/

عاصی یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 15:14 http://osyangari.blogfa.com

این کارت فوق العاده بود

تو هم نیستی کنار من
تو هم نیستی کنار من
تو هم نیستی کنار من
تو هم نیستی کنار من

نظر لطف شماست..
این از اون کار هایی که هر کس نمیپسنده

کبی *** یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 19:44 http://dokhtarehbaran.blogfa.com/

سلام ...
من اسم واقعیم کبی هست ... البته مخفف کبیرا ...
خوب اسم دیگه ... از بچگی اینجوری صدام کردن تا الان ..
سه ستاره هم هم واسه خودش داستان داره که چند نفری هست که می دونن .
اینم بگم من هیچ غرضی نداشتم و ندارم فقط جواب کامنتهاتون رو دادم ... بعدشم چون یه جورایی شبیه فرزاد جون صحبت میکنین گفتم شبیه هستین .
و ...
خوش و موفق باشین ...
کبی ***

زاهد ظاهر پرست از حال ما آگاه نیست
در حق ما هرچه گوید جای هیچ اکراه نیست...

کبی *** دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 11:19 http://dokhtarehbaran.blogfa.com/

سلامی دوباره ...
یه سوال ..
اون آقایی که بالای وبلاگت تنها رو نیمکت نشسته خودتون هستین ؟

سلام...
بله خودمم یکی از پارک های نزدیک خونست

پسر آزاد پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 16:40 http://www.varaghe-zendegi.blogfa.com

« هوالمعشوق »

درود

بیایید و یک فنجان با من باشید، هرچند تلخـ...

در پناه معشوق ازل

شیما دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 10:30 http://Zibaroyanariaie.persianblog.ir

ازنوشته های مردادت معلومه خیلی شاکی هستی از همه .وخیلی نا امید.چرا به تلخیها فکر میکنی؟
بی دریغ عشق بورز ومحبت کن وتوقع محبت نداشته باش
براحتی ببخش وبگذر شاید آرامش بیشتری داشته باشی.
ابر باش وبیدریغ ببار
نپرس کاسه های خالی از آن کیست.(کوروش کبیر)

یادمه دوستی گفت نگاه که عوض شود دنیا عوض میشود...
شیمای عزیز دیگه چشمی نمونده که نگاه عوض شود...

آسمان آبی سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 10:55 http://zaminiyam.mihanblog.com

زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد